Używasz przestarzałej przeglądarki internetowej. Proszę zaktualizuj swoją przeglądarkę dla zapewnienia poprawnego wyświetlania strony.

Przejdź do treści

Pytania i odpowiedzi

Bajki Wychowajki

Co to jest Bajka Wychowajka?

Bajka Elfi to bajka wideo z imieniem i zdjęciem Twojego dziecka, którą dostaniesz na maila. Każda bajka to inny elf, inna przygoda i inny element wychowaczy. Stwórz swoją pierwszą bajkę!

Co to znaczy, że bajka jest spersonalizowana?

Oznacza to, że do bajki możesz dodać imię oraz zdjęcia swojego dziecka, które Pojawią się potem w bajce.

Ile kosztuje Bajka Wychowajka?

Koszt jednej bajki 28,99zł.

Kiedy dostanę swoją bajkę?

Swoją bajkę otrzymasz maksymalnie po 2h od czasu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Czy bajkę dostanę na płycie DVD?

Zamówione wideo dostaniesz od nas już po kilkunastu minutach w postaci linka. Po ściągnięciu go na dysk będziesz mógł samodzielnie nagrać je dysk CD lub DVD.

Czy informacje i zdjęcia dodane do bajki są poufne?

Twoje dane w naszym serwisie są tajne i używane jedynie do realizacji Twojego zamówienia. Nie są one nikomu udostępnianie, ani naszym pracownikom, ani osobie, dla której zamawiasz bajkę. Nasi pracownicy nie mają również wglądu w treść Twojego zamówienia o ile sam nie wyrazisz takiej prośby np. w celu poprawienia/zmiany treści zamówienia.

Czy mogę zamówić jedną wspólną bajkę dla dwójki dzieci?

Tak, ta opcja jest już dostępna. Aby zamówić wideo dla rodzeństwa, należy wybrać wersję dla rodzeństwa.

Czym się różni wersja pojedyncza od zbiorowej?

Wersja pojedyncza skierowana jest do jednego dziecka. Zbiorowa natomiast, do rodzeństwa lub większej grupy dzieci. W wersji zbiorowej znajdzie się to samo co w wersji pojedynczej.

Imienia mojego dziecka nie ma na liście, co robić?

Sprawdź czy imię, którego szukasz nie jest umieszczone w naszym spisie w innej wersji np. zamiast Alek zamiast Aleksander. Jeśli faktycznie imię, którego szukasz nie występuje na naszej liście, prosimy o maila abyśmy w przyszłości mogli uzupełnić naszą bazę imion. Dziękujemy!

Bajka się nie włącza na moim komputerze, co robić?

Nasze bajki nagrane są w formacie MP4. Sprawdź czy masz na swoim komputerze zainstalowane najnowsze kodeki do plików wideo.

Personalizowane Piosenki

Co to jest Piosenka Personalizowana dla dziecka?

Personalizowana piosenka to piosenka wideo z imieniem i zdjęciem Twojego dziecka, którą dostaniesz na maila. Każda piosenka to inny melodia i inny teledysk.

Co to znaczy, że piosenka jest spersonalizowana?

Oznacza to, że do piosenki możesz dodać imię oraz zdjęcia swojego dziecka, które pojawią się potem w piosence.

Ile kosztuje personalizowana piosenka?

Koszt jednej piosenki to 19,89zł.

Kiedy dostanę swoją piosenkę?

Swoją piosenkę otrzymasz maksymalnie po 2h od czasu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Czy piosenkę dostanę na płycie DVD?

Zamówioną piosenkę dostaniesz od nas już po kilkunastu minutach w postaci linka. Po ściągnięciu jej na dysk będziesz mógł samodzielnie nagrać ją dysk CD lub DVD.

Czy informacje i zdjęcia dodane do piosenki są poufne?

Twoje dane w naszym serwisie są tajne i używane jedynie do realizacji Twojego zamówienia. Nie są one nikomu udostępnianie, ani naszym pracownikom, ani osobie, dla której zamawiasz piosenkę. Nasi pracownicy nie mają również wglądu w treść Twojego zamówienia o ile sam nie wyrazisz takiej prośby np. w celu poprawienia/zmiany treści zamówienia.

Imienia mojego dziecka nie ma na liście, co robić?

Sprawdź czy imię, którego szukasz nie jest umieszczone w naszym spisie w innej wersji np. zamiast Alek zamiast Aleksander. Jeśli faktycznie imię, którego szukasz nie występuje na naszej liście, prosimy o maila abyśmy w przyszłości mogli uzupełnić naszą bazę imion. Dziękujemy!

Piosenka się nie włącza na moim komputerze, co robić?

Nasze bajki nagrane są w formacie MP4. Sprawdź czy masz na swoim komputerze zainstalowane najnowsze kodeki do plików wideo.

Płatności

Jak mogę zapłacić?

Wszystkie płatności obsługiwane są przez bezpieczny i niezawodny system PayU.
Oferujemy następujące płatności:

1. Przelew tradycyjny

2. Szybki przelew internetowy PAYU

3. Karta kredytowa (Visa, MasterCard)

4. PayPal

Nie pobieramy dodatkowych opłat za transakcje elektroniczne.
Nie obsługujemy płatności za pobraniem

Na jaki numer konta mogę zrobić wpłatę?

Jeśli chcesz zrobić zwykły przelew u siebie w banku lub na poczcie, skorzystaj z instrukcji poniżej:
Zaznacz pierwszą pozycję ‘Przelew bankowy’ > Kliknij ‘Złóż zamówienie’ > Na stronie PayU kliknij ‘Akceptuję’ następnie ‘ Wzór przelewu’. Wypełniony wzór możesz wydrukować lub przepisać numer konta i zapłacić na poczcie lub w banku.

Mam problem z PayU. Wyskakuje błąd, co robić?

Poniżej znajdziesz listę możliwych błędów i ich objaśnienia:

203 - niedozwolona wartość pay_type dla danego pos_id
Błąd ten występuje wtedy, gdy przelew przez wybrany przez Ciebie bank jest chwilowo niedostępny. Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie, to nieopłacone zostanie automatycznie anulowane.

204 - Błąd ten oznacza, że wybrany przez Ciebie bank chwilowo nie obsługuje płatności. Odczekaj kilka godzin i spróbuj ponownie.

502 – Błąd ten oznacza, że już raz rozpocząłeś(łaś) transakcję na stronie PayU i nie została ona dokończona (kliknąłeś np. przycisk ‘Wstecz w wyszukiwarce’). Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie, to nieopłacone zostanie automatycznie anulowane.

504 – Błąd występuje gdy:
- link do płatności jest starszy niż 10 dni i upłynęła jego ważność
- rozpocząłeś transakcję, ale w trakcie kliknąłeś ‘Wstecz’
- rozpocząłeś transakcję, ale z powodu braku środków na koncie została ona odrzucona
Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie, to nieopłacone zostanie automatycznie anulowane.

Reklamacje i zwroty

Czy jest możliwość zwrotu?

Jeśli po obejrzeniu bajki nie będziesz zadowolony, w ciągu 180 dni od daty zaksięgowania wpłaty możesz poprosić o zwrot pełnej zapłaconej kwoty. Aby otrzymać zwrot pieniędzy wystarczy wysłać do nas pocztą odstąpienie od umowy. Pieniądze zostaną przelane na konto podane w reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty nadania reklamacji.

Adres reklamacji:
SANTA Piotr Zielawski
Rejtana 12
05-126 Nieporęt

Ta strona wykorzystuje pliki cookie Więcej›. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis na tym urządzeniu. Możesz to zmienić w swojej przeglądarce.